Pagina's

zondag 24 januari 2010

Zwemmen in Molenheide en een leuke avond

Toen ik vanmorgen op stond, vertelde ik aan mijn papa dat ik gisteren in Molenheide ook het kabouterzwembad had gezien. "Daar zijn wij allang niet meer geweest, he papa", zei ik tegen hem. En mijn stille hint was een schot in de roos. Want een klein uurtje later zat ik met papa in de auto, richting Molenheide. Ik vond het zooo leuk: in het kabouterzwembad, in het kleuterbad, op de grote glijbaan,... Ik heb er echt van genoten. Na het zwemmen had ik reuze honger en heb ik 3 boterhammen en een prince-koek opgegeten. En zelfs daarna in de cafetaria nog een zakje chips.
Daarna thuis in bad en toen kwamen nonk Patrick en tant Sabine op bezoek. Ik vond dat heel fijn, want n. Patrick en t. Sabine zijn in mijn winkel komen kopen en met n. Patrick heb ik veel gekleurd en getekend (die kan dat héél goed). Patrick moest mij naar mijn kamertje brengen toen het slaap-tijd was...
Volgende week is oma op vakantie en dan komt t. Sabine mij op woensdag afhalen in de school en mag ik ginder een ganse namiddag blijven spelen. Ik kijk er al naar uit hoor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!