Pagina's

vrijdag 1 januari 2010

Daaaag 2009, welkom 2010!!!

Gisteren hebben wij Oudejaar gevierd samen met Carina, Johan en Kobe. In de namiddag had ik een flinke dut gedaan zodat ik middernacht zeker zou halen... Want al dagen keek hiernaar uit... En gisteren was het dan eindelijk zover!
Het was een leuke en gezellige avond. Ik heb vooral met Kobe gespeeld, tijd om te eten hadden wij niet...
Even voor middernacht hebben wij samen afgeteld: 10, 9, 8, 7,... GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!!!!!!!!!
Dan allemaal samen naar buiten voor het vuurwerk! Dat was echt héél mooi. Wel een beetje lawaai, maar gelukkig had ik een muts met oorflappen...
Tegen half 3 vond mama het toch wel slaaptijd. Maar ik was nog helemaal niet moe, moet ik nu al gaan slapen... Na een kort verhaaltje direkt in dromenland en de volgende morgen héééél lang uitgeslapen.
Het was een leuke avond (nacht)!


2 opmerkingen:

  1. Ah ben jij ook zo lang opgebleven? Plezant hè! Spijtig dat het alweer voorbij is..

    PS: dat SMS-je... ik heb dat niet gehad hoor??? Nu hebt ge mij wel niewsgierig gemaakt, vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveelste beter, dat het niet is toegekomen...
    Was een flauwe (zal 't nog wel es vertellen)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!