Pagina's

dinsdag 5 januari 2010

Een leuke brief met de Post...

Vandaag was er post voor mij!!!!!!!!!
Ik heb mijn briefje zelf open gedaan en dan heeft mama mijn briefje voor gelezen:

Proficiat Yane!

Je nam deel aan de kleurwedstrijd van Dora & Diego Halloween in je Fun winkel.
Jouw kleurplaat werd verkozen als één an de mooiste!
Je hebt een verrassingspakket gewonnen!

Je mag je prijs afhalen in jouw Fun winkel!

Veel plezier!

Het Fun team


Dat is al de tweede keer dat ik win met een kleurwedstrijd van de Fun. Vorig jaar had ik al een kleedje van Assepoester gewonnen. Van geluk gesproken...
Ik ben een beetje nieuwsgierig naar wat ik juist heb gewonnen. Maar nog even geduld. Vanaf 9 januari mag ik mijn prijs afhalen...

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Proficiat! Ben ook wel nieuwsgierig naar wat het verrassingspakketje is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan Yane, ik ben ook benieuwd wat je kadootje gaat zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Wij zijn ook wel een beetje nieuwgierig naar dat pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt!

    Ik zal jullie zeker laten weten wat 't geworden is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk voor je! maar eh ik heb een vraagje hoe kan je je eigen achtergrond maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anne (tante Anne?),

    Ik maak die in Photoshop, meestal met elementjes en papers gedownload van het internet.
    Als je hulp nodig hebt (ik ben wel gene expert, ken er maar een beetje van), geef maar een seintje!

    Groetjes,
    Katja en Yane

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!