Pagina's

zondag 17 januari 2010

Een tof weekend!

Het weekend zit er (helaas) weer bijna op, maar het was leuk!
Gisteren zijn we nog eens naar de binnenspeeltuin in Riemst geweest. Daar heb ik mij goed uitgeleefd zodat ik mijn energie kwijt was alvorens we gingen winkelen...


Toen ik thuis kwam had ik wat last van mijn buikje en heb ik niets meer gegeten. Het waren nochthans scampi's (één van mijn lievelingsdingen).


Vandaag een beetje langer geslapen en na het ontbijt hebben mama en ikke cakejes gebakken...



Rond de middag zijn wij bij oma en opa Chinees gaan eten en heb ik mijn zelf gebakken cakejes meegenomen als dessertje. Een paar exemplaartjes heb ik overgehouden om nog mee naar school te nemen.
Daar na zijn wij (nonkel Jochen, Fien, papa en ikke) vertrokken naar de bioscoop. Mijn allereerste bezoekje aan de cinema. Spannend! We zijn gaan kijken naar de film van Plop en de kabouterbaby. Het was een meevaller en ik wil dat nog wel eens een keertje doen...



In het terugkeren een klein tukje in de auto gedaan en ik kon er weer tegen! Klaar om nog te spelen en te knutselen...

Tegenwoordig teken ik echte mannetjes met lijfje en armen en benen (voorheen waren het enkel gezichtjes).

5 opmerkingen:

  1. Hey Yane, die film van Plop, daar wil ik ook naar gaan kijken, maar het is er nog niet van gekomen...

    Allez, ik zal mijn mama eens aanporren van te gaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige blog hoor! Ze ziet er uit als een tevreden meisje. je geniet zeker erg van haar?

    Ik denk met heimwee terug naar de tijd toen mijn mieden zo klein waren.

    Aritha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt idd als een erg leuk weekend. Fijn he, naar de cinema gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar is die binnenspeeltuin juist ergens? Lijkt me ook wel erg leuk om eens te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Mira, ik heb je gemaild ivm het binnenspeeltuintje...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!