Pagina's

zondag 3 januari 2010

Morgen weer naar school...

Vandaag ons laatste dagje vakantie, maar wij hebben er een leuk dagje van gemaakt... Vanmiddag trokken wij naar het zwembad in Bilzen en daar zijn wij een ganse namiddag gebleven. Meestal ga ik met mijn papa zwemmen, maar deze keer was mama ook mee. En die verschoot ervan hoe kloek ik ben geworden in het water. Voorheen hing ik als een magneet rond mama of papa in het water. Maar nu spartel en spetter ik zelfstandig rond in het water (met mijn band aan). Zelfs kopje onder gaan en in het water springen zijn geen enkel probleem... Allee, het regelmatig zwemmen-gaan heeft zijn vruchten afgeworpen... Daarna nog eentje gaan drinken in de cafetaria en frietjes gaan halen...

2 opmerkingen:

  1. Wij gaan ook altijd in Bilzen zwemmen! Vinden het daar enorm tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, en niet zo druk... Molenheide is ook plezant, maar erg duur (22€ voor een zwembeurt voor ons 3-tjes)...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!