Pagina's

dinsdag 26 januari 2010

Weeral gewonnen!

Vandaag weer post op mijn naam. Mama doet de brief open en leest hem voor. En ja hoor! Ik heb weeral gewonnen met een kleurwedstrijd. Deze keer met de Fairies wedstrijd.
Vanaf maandag 01/02/2010 mag ik mijn prijs gaan afhalen.
En het wil nu net lukken dat ik gisteren weer een tekening heb in gekleurd om deel te nemen aan een kleurwedstrijd (Van Disney 'De prinses en de kikker'). Met deze wedstrijd kan je oa. bioscooptickets winnen.
Dus duimen maar!

2 opmerkingen:

  1. Proficiat, Yane! Jij bent precies een geboren talent!
    Goed gedaan en hopelijk een mooie prijs!

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Yane!
    Jij bent een acht kleurtalent. Al zoveel gewonnen. Dat is echt wel sjiek he!
    Hele hele hel dikke kusjes van:

    Laure
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!