Pagina's

zaterdag 30 januari 2010

Over sneeuw en shoppen...

Vanmorgen weer alles wit buiten! Joepie!!!
Papa moest nog in De Slagmolen zijn en dus zijn we maar samen te voet gegaan. Er lag net geen sneeuw genoeg om met de slee te gaan. Jammer... Dan maar een sneeuwwandeling. Ook leuk!

Namiddag had papa nog wat klusjes te doen en dus ben ik met mama gaan shoppen in Tongeren. Want ik had dringend nieuwe pyjamaatjes nodig! Die hebben we gevonden... en ondertussen ook al eens gaan snuiten bij de nieuwe collectie. Mama had een mooi zomerjasje gezien. Maar ik vond dat dus echt geen schoon jaske! Toch maar gepast... Maar ik ging niet akkoord: ik moest dat jaske niet hebben... Dus hebben we 't maar niet gekocht (mijn mama vond mij nochthans beeldig met het jasje).
Ik vind het heerlijk om te gaan winkelen en zelf leuke spulletjes uit te zoeken voor mij.
Na een uurtje of 2 (!) besloot mama om naar huis te gaan, maar ik had er nog geen zin in... "Nog 1 winkel, mama", heb ik gesmeekt en toen zijn we echt huiswaarts gekeerd...
Aiaiai, dat belooft! Niet goed voor de portomonnee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!