Pagina's

woensdag 13 januari 2010

Mijn allereerste verjaardagsfeestje

Vrijdag al was Ilary (klasgenootje en vriendinnetje) 4 jaar geworden en vandaag mocht ik dan naar haar feestje gaan. Mijn allereerste verjaardagsfeestje (zonder mijn papa en mama). Al dagen ben ik aan het aftellen en vandaag was het dan zover!
De mama van Ilary heeft mij/ons meegenomen na de school en mama is mij komen oppikken na het werk, bij Ilary haar thuis. En ik heb mij zooooo geamuseerd ginder. Tranen met tuiten heb ik geweend toen ik naar huis moest (van 12u tot 16u was dus nog niet lang genoeg).
Weet je wat het leuke aan deze situatie is? De mama van Ilary was vorig jaar mijn juf. in de klas.
En heel binnenkort mag Ilary eens bij mijn thuis komen spelen. Dan wil ik graag met Ilary in de sneeuw spelen en met de slee gaan rijden. Hopelijk ligt er dan nog sneeuw...

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!