Pagina's

woensdag 27 januari 2010

De BIB leest voor... en turnen

In de bibliotheek in Bilzen wordt zowat om de veertien dagen op woensdagnamiddag een voorleesmoment met knutselactiviteit gehouden voor kindjes van 3 tot 6 jaar. Je kan je hiervoor op voorhand inschrijven. En ik zag dat wel zitten om hier eens een keertje naar toe te gaan...
Oma heeft mij naar ginder gebracht en mama was mij weer komen oppikken (maar ze was wat eerder gekomen om mij stiekem bezig te zien en mama heeft mij nog wat geholpen om de sneeuw eraan te nieten).
Ik vond het echt super-leuk. Er waren véél kindjes die ik ken van de school en er was zelfs ook een kindje van mijn klasje (Hanne). Eerst hebben wij genoten van een spannend verhaal in de bibliotheek over een beer en daarna hebben wij in het zaaltje een toverwolk met sneeuw geknutseld.
Ik ga zeker nog eens terug.


Daarna zijn wij nog even in de sporthal naar een turnlesje gaan kijken. Ook hier weer veel kindjes van mijn school en enkele klasgenootjes (waaronder mijn vriendinnetje Marie).
Het zag er allemaal heel plezant uit. De grootte van de groep viel nog mee en er waren zelfs 3 begeleiders aanwezig. Ik zou ook graag naar de turnles gaan. Het mag van mijn mama. Maar we overwegen nog even of we nu al gaan starten of in september. Nog even bespreken met papa...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!