Pagina's

zaterdag 23 januari 2010

Perre-total

Vanavond was ik perre-total... Zelfs mijn chocomelk en mijn verhaaltje in bed heb ik niet meer gehaald. Toen ik mijn pyjama daarnet aan had, heb ik mijn koppeke op de zetel neer gelegd en ben ik boeink in slaap gevallen.
Maar ik heb er mijn redenen voor. Ik heb er namelijk al een zeer actieve dag opzitten. Deze voormiddag ben ik met papa naar de post geweest met mijn fietsje. En ik heb helemaal zelf tot ginder gefietst en terug. Deze middag lekker en flink gegeten en dan in de namiddag kwamen Nancy, Evelien en Thomas ons (mama en mij) oppikken om naar 'Kids Valley' in Molenheide te gaan... Joepie!
Daar hebben wij gespeeld, gespeeld en gespeeld. Evelien en ik konden het goed vinden met elkaar (was weer even geleden dat we elkaar nog zagen). Ik heb alvast maar geregeld dat Evelien hier binnenkort eens komt spelen.
Wij hebben ginder nog frietjes gegeten en pas tegen 21 uur waren we terug thuis.
Ik vond het zoooo leuk! En morgen nog meer leuke dingen op het programma: want dan ga ik weer zwemmen met papa!








1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!