Pagina's

zondag 10 januari 2010

Rarara???

Rarara???
Wat zou ik vandaag gedaan hebben???
Kunnen jullie het al raden???








IN DE SNEEUW GESPEELD


Yes, again!!! Zoals al eerder vermeldt, ik krijg er maar geen genoeg van. Om half 11 vanmorgen was ik al buiten, samen met papa. We hebben een klein sneeuwmannetje (de sneeuw plakt niet voldoende)gemaakt en gaan sleetje rijden.


Maar plots zagen we tussen de huizen door rook, veel zwarte rook. Papa vertelde dat er ergens brand zou zijn...

Ik moest en zou er perse gaan kijken. Dus papa en ikke de auto in. Er was een grote brand bij sanitair Jorissen met héél veel brandweerwagens... Ik vond het sjiek om te zien (wel minder voor de mensen die het meemaken) en heb een muur zien instorten. We zijn even blijven kijken en toen terug naar huis. Onderweg kwamen wij oma en opa nog tegen en ik geraakte maar niet uitverteld over die brand....
Toen zag ik dat Kobe en Kaatje ook buiten waren om sleetje te rijden, dus heb ik ook nog maar wat meegedaan. Nog was het protest toen ik om 15 uur moest binnenkomen...
's Avonds nog een hapje gaan eten bij de Italiaan. Gezellig! En lekker!!!
En het weekend zit er alweer op....

2 opmerkingen:

  1. Your blog is very interesting.I'm waiting for your new post.
    Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik ben een tijdje terug via via hier terecht gekomen. En lees al een tijdje mee. Maar nu zag ik op je foto in de sneeuw een mooi huisje met glijbaan en schommel staan. We zijn hier zelf een speeltuig aan het ontwerpen voor ons dochtertje. Hebben jullie dat zelf gemaakt? Of ergens gekocht? Heb je soms ergens een foto waar het helemaal opstaat?
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!