Pagina's

donderdag 29 oktober 2009

Ziekjes(2)...

Gisteren dan toch maar niet gaan sporten al had ik geen koorts meer.
Maar goed ook, want 's avonds dan toch weer goed ellendig en opnieuw (hoge)koorts. Ik kloeg ook van buikpijn en ondertussen had ik ook last van diarree.
's Avonds dan nog maar naar Genk gereden, naar de arts-homeopaat. Ik heb een (sterker) middeltje gekregen en tegen vrijdag zou het heel wat beter moeten zijn.
Maar vandaag (na een lastige nacht) voelde ik mij al stukken beter en ook geen koorts meer. Tegen kwart over 3 ben ik met mama Kobe gaan afhalen aan de school en ik ben eens gaan zwaaien naar mijn juf en mijn vriendjes.
Misschien dat ik morgen een half dagje naar school ga (in de voormiddag). En anders zal het vor na de vakantie zijn...

1 opmerking:

  1. ah Yane, ben jij ook ziek... Ik ook, maar ik heb maar 1 dagje koorts gehad.... Nu heb ik nog een zware snotvalling.
    Rust u maar goed uit en genees maar snel, want het zou toch zonde zijn moest je nog ziek zijn als het vakantie is.
    Groetjes,
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!