Pagina's

zaterdag 31 oktober 2009

Mama Se, Mama Sa, ...

4 opmerkingen:

  1. Yane, ji kan dat echt supergoed;Ö
    Ik heb het nu ook geleerd.
    Dus als ik je nog eens zie gaan we dat same dansen he? xp

    Vele dikke kusjes van Laure

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Laure, daar kijk ik al naar uit...

    Ik heb gisteren nog achter jou en Tibo gevraagd. Ik had een foto gezien van jullie papa toen die klein was. Die had toen blonde haren, en beetje lang en toen oma vroeg wie dat was... Weet je wat ik toen zei?
    Josje! Ik dacht dat 't Josje van K3 was. Maar niet vertellen tegen jullie papa he... Psssttt....

    Groetjes!
    Yane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ghahaa Josje! xp
    Maar josje is eigenlijk vele vele vele mooier hé?! x

    Wij (mama,Tibo & ik)hebbe ons echt kapot gelache!

    Neenee, ik zal het niet tegen mijn papa vertellen mun lievekee!

    Nog een fijne vakantie en heel veel kusjes van mij voor jou<3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!