Pagina's

zaterdag 24 oktober 2009

Een beetje zielig...

Afgelopen donderdag in de auto na school...
(Ik moet een beetje opletten met melkprodukten en ook mijn juf. weet dit)

Yane: "Wij hebben in de klas pudding gemaakt"
Mama: "O fijn!"
Yane: "Maar ik mag geen pudding eten,
ik krijg dan platte kaka"
Yane: "En ik had niets, alleen maar drinken en
ik had ook honger"
En toen kwamen er traantjes
Mama: "Heb jij dan geen koekje mogen eten?
Of iets anders gekregen?"
Yane: "Neen
En dan nog luider gesnik

Wij zijn dan maar gestopt in de winkel en mama heeft mij lekker verwend met een chocolade sigaar (die eigenlijk de Sint brengt)

1 opmerking:

  1. Ocharme... ik hoop dat de chocolade sigaar alles heeft goed gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!