Pagina's

dinsdag 27 oktober 2009

Ziekjes...

Gisteren kwam ik wat sipjes en met waterige oogjes uit school. Thuis bleek dan dat ik ook koorts had. Ik heb de hele avond op de zetel gelegen en vroeg in mijn beddeke gekropen. Deze morgen geen koorts meer, maar toch maar uit school gebleven.
Ik was de ganse dag wat flauwtjes en tegen de late namiddag was de koorts er weer terug.
En ik zou zooo graag morgen naar school gaan want het is Sport In Stuif in de Kimpel. Maar mama vind dit geen goed idee (in die koude sporthal).
Ik zal morgenvroeg mijn truccendoos weer es moeten gaan bovenhalen...

1 opmerking:

  1. oei, Yane veel beterschap. t'was precies iets besmettelijk. Maandagavond is Fien ook ziek geworden. Gelukkig konden we nog direct onder bij de kinderarts.Ze heeft de griep en een superrode keel :-( Ze is vandaag ook niet naar school. Deze avond had ze slechts lichte verhoging, en ze was goedgezind. Als ze morgen geen koorts meer maakt mag ze donderdag terug naar school.
    groetjes en veel beterschap van tante Katrien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!