Pagina's

zaterdag 24 oktober 2009

Zaterdag = shopdagje

Vandaag zijn mama en ik de baas in huis (papa zit in Duitsland voor opleiding). Ik start mijn dagje met uitslapen tot bijna 10 uur. Dan zijn we in de late voormiddag richting Hasselt getrokken MET DE TREIN. Joepie! Mama wou graag nieuwe kleren en ik heb helpen kiezen. Tussendoor zijn we nog een broodje (ik koos voor een pannekoek) gaan eten. Het was een fijne dag.
Ik heb het meerendeel zelf gestapt. Volgende keer kunnen we eens proberen zonder buggy (is veel handiger met de trein).
Daarna zijn we allemaal samen bij oma gaan eten. Tante Katrien, Nonkel Jochen, Fien en Kaat waren er ook. En ik ben mee vertrokken richting Beverst: ik ga logeren bij Fien en Kaat (is zeldzaam, ik ga niet vaak uit-slapen). En morgenvoormiddag blijf ik er nog spelen. Joepie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!