Pagina's

zondag 11 oktober 2009

Druk, maar leuk weekend...

Het was een druk, maar leuk weekend waarvan we géén enkele foto hebben (mama telkens kodak vergeten).
Alhoewel het weekend niet zo positief was begonnen. Vrijdagmorgen rond 4 uur wakker geworden met koorts 39.6°. Na wat Junifen en hoestsiroop uiteindelijk terug in slaap gesukkeld. Mama heeft mij dan lekker laten uitslapen en toen voelde ik mij al heel wat beter en de koorts was ook weg. Mama nog wat helpen poetsen, naar de GB geweest en nog een cadeautje bij Bart Smit gaan uitzoeken (omdat ik het zo flink doe zonder tut). Dan moest mama even gaan werken en ben ik naar oma geweest. Na het werk mama haar auto gewassen en toen was Fien er al. Fien is blijven slapen. Het was heel leuk.
Zatermorgen waren we om 7u30 wakker en zijn we direkt beginnen spelen (met de knikkerbaan). Plots kwam mama met Kaatje binnen en Kaatje had een leuke verrassing voor ons: we mochten gaan springen op het springkasteel (Kaatje was jarig). Joepie!
Dan 's middags naar het feestje van Fien (eerst heb ik nog een dutje gedaan).
Kaatje, jammer dat ik niet op jouw feestje kon zijn...
Zondag: ook een goed gevulde dag. Eerst papa zijn auto gewassen en dan zijn we na het eten naar Pretland geweest. Daarna nog even naar de stoffenwinkel op de Hasseltweg geweest. Nadien bij de Itialaan gaan eten (ik was super flink). En daarna op baby-bezoek bij onze buren (ik heb 3 weken geleden een buurjongetje Ryan gekregen).
En zo zit mijn weekendje er weer op en morgen weer naar school...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!