Pagina's

donderdag 8 oktober 2009

Al 2 dagen en 2 nachten...

... ben ik zonder mijn tutjes. Begin deze week had ik (zelf!) beslist om het voortaan zonder tut te doen.
Mama en ik hebben al mijn tutjes ingepakt en opgestuurd naar de tuttenprinses. De tuttenprinses geeft mijn tutjes dan aan de baby's en ik krijg dan een cadeautje van haar. Simpel toch! En inderdaad: zo simpel is het inderdaad ook gegaan. Op één keertje na, heb ik niet meer achter die tut gevraagd. Het slapen en inslapen verloopt ook vlotjes! Super toch!

2 opmerkingen:

  1. oh toen mijn mama mij dat vertelde heb ik ook meteen tegen mama gezegd: "Morgen ga ik dat ook eens proberen"...
    Maar die morgen komt maar niet, hè!....

    Ik ga mijn best doen hoor!!
    Ik vind dat wel super flink van jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YANE WA BEN JIJ EEN FLINKE MEID
    PATRCK VINDT DAT WEL FERM GELOVEN

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!