Pagina's

woensdag 24 maart 2010

Mijn verjaardagsfeest (2)

Vandaag kwamen er na school 5 vriendinnetjes naar mijn thuis om mijn verjaardag te vieren. Mijn wens was om frietjes te eten op mijn feestje. Dus daar werd voor gezorgd. Oma kwam even helpen om te bakken. En namiddag was er taart. Het weer zat mee, het was een stralende dag. Dus we hebben veel buiten gespeeld: op de trampoline, op de speeltoren, op de fietsjes,... en we speelden verstoppertje. We hebben prinsessenkroontjes geknutseld en het tafelkleed gedecoreerd. De topper vond ik toch wel het snoep-memory-spel. Als we twee dezelfde snoepjes konden vinden (onder een plastiek beker), mochten we die houden (en op eten). Alle kindjes konden het goed met elkaar vinden en er was praktisch geen ruzie. De namiddag is véél rustiger verlopen dan mama in gedachten had... Dus het is super-meegevallen! Volgend jaar zeker weer! En ik heb zo genoten van mijn dagje. Bedankt iedereen voor de leuke cadeautjes. Ik ben echt verwend geweest...

Mijn tweede turnles heb ik al moeten overslaan: véél te moe. En volgende week zal ik ook weer moeten brossen, dan heb ik weer een verjaardagsfeestje op mijn agenda staan. Oeps, niet goed begonnen zeker...





5 opmerkingen:

  1. waauw, wat een supertof verjaardagsfeestje... En speciaal omdat jij een feestje geeft is het supermooi weer!! Wat een geluksvogel ben jij toch!!!

    Hé da's gek.... jij en kaatje hebben wel bijna dezelfde outfit aan.??? Dan toch zusjes??? ;-))
    Groetjes van Els, en nog eens superveel bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ik ga meteen 2 ideetjes pikken voor het feestje van Amelie dat er binnenkort aankomt (tafelkleed versieren en snoep-memory)

    't Klinkt als een zeer leuk feestje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een (late) proficiat voor je verjaardag, Yane! Wat een mega-feest heb jij gehad. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sofie, doe gerust hoor...
    Ik had ook nog spelletjes genre zakdoek-leggen voorzien bij slecht weer (in de gararage, de 2 auto's buiten) en stoelendans kan je ook doen, maar dan op stukken van puzelmatten. Als de muziek stopt, moet elk kindje op zo stuk gaan staan.

    Een fijn feestje gewenst! (In april zeker?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze verjaart de 5e april, en het feestje voor enkele klasgenootjes is op 6 april.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!