Pagina's

maandag 22 maart 2010

De pokjes...

Sinds donderdag ben ik dus geveld door de waterpokken. Het afgelopen weekend zijn er serieus wat pokjes bijgekomen. Vooral op mijn buik, rug en in mijn nek en hals. Zelfs ook enkele exemplaartjes op mijn voeten. Maar op mijn gezichtje valt het (gelukkig) goed mee.
Erg veel last heb ik er niet van, met uitzondering van af en toe en beetje jeuk. Maar mama of papa stipt braafjes alle pokjes aan (ben je wel even zoet mee) en dat helpt wel tegen die vervelende jeuk.
Daar zijn we ook alweer vanaf...

Hoewel het vanmorgen een groot dilemma was: ben ik toch naar school gegaan. Anders spijbel ik eens graag een dagje, maar vandaag op mijn verjaardag moest en zou ik naar school gaan.
Maar vermits alle blaasjes uitgedroogd zijn en korstjes zijn geworden en de besmetting dus geweken is, ben ik toch maar gegaan. Even gepolsd bij de juffen. Maar het is geen probleem om met pokjes naar school te gaan, blijkbaar hebben héél véél kindjes in de school het zitten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!