Pagina's

woensdag 24 maart 2010

Kaatje komt logeren...

Kaatje is een nachtje komen logeren en dat vond ik ge-wel-dig! Ik heb twee dagen een zusje gehad...
Dinsdagmorgen was Kaatje naar ons thuis gekomen en zijn we samen naar de school vertrokken.
Na school kwam mama ons afhalen en Kaatje mocht mee naar ons thuis. Ik was bijna euforisch van blijdschap (ik kon maar niet geloven dat het echt waar was, dat Kaatje mocht blijven slapen).
Het zonnetje is van de partij dus wij hebben hoofdzakelijk buiten gespeeld, ook samen met Kobe.
Daarna samen in bad geweest en hebben we op het bad getekend met het badkrijt. We mochten ook een paar GoGo's mee in bad nemen... Yeah!
Deze morgen waren ietsje vroeger wakker, dus hebben we nog samen gestempeld voordat we naar school vertrokken.
En na de school... was er mijn feestje! Joepie!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!