Pagina's

maandag 2 november 2009

Over Kaatje en De Sint...

Vandaag is Kaatje nog een keertje komen spelen. Het was een super-leuke dag en wij hebben vanalles gedaan. Voormiddag hebben we vooral geknutseld: een mijter (wij hebben ook eentje voor Fien gemaakt), een Sint-ketting en geverfd. Maar ook gepuzzeld en met de kassa gespeeld.
's Middags mochten de kindjes de menu kiezen: pannenkoeken of frietjes. Het werden frieten (gelukkig kozen wij allebei hetzelfde).
Na de frietjes kwam oma met Fien en zijn we naar Alden Biesen vertrokken voor de intocht van de Sint. Het was weer prachtig en spannend wachten totdat hij eindelijk aankwam.
Thuis gekomen een ijsje gesmikkeld en wat gezelschapspelletjes gespeeld.
Kaatje, ik vond het weer leuk met jou. Tot gauw!

En vanavond, dan mag ik mijn schoentje zetten...





Bij thuiskomst was mama de auto aan het uitladen en wij hadden ons verstopt onder de trap. Alleen jammer dat wij thuis een open trap hebben...

1 opmerking:

  1. Hey Yane,
    Ik heb een superdag gehad... mijn mondje heeft niet stil gestaan toen ik thuis kwam, want ik heb mama, alles, alles verteld wat wij gedaan hebben en wat we gezien hebben.

    De foto's zijn heel mooi, en mama heeft heel hard moeten lachen met de foto waar we ons achter de trap verstopt hebben...

    Bedankt voor een hele leuke dag!!

    Groetjes,

    Kaatje en haar mama

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!