Pagina's

dinsdag 30 december 2008

Winterefteling

Gisteren zijn we naar Winterefteling geweest, samen met Els en Kaatje. Het was prachtig! Maar het was koud, erg koud, ijskoud! De bedoeling was om twee dagen ginder te blijven. Maar omwille van de kou en de drukte (er was erg veel volk) zijn we toch maar richting huiswaarts gekeerd.
Eerst zijn we naar het Sprookjesbos geweest. Sneeuwwitje, mevrouw Holle en Hole Bolle Gijs waren mijn favo. Alles was in de Efteling "winters" versierd, met sneeuw en ijspegels. Héél erg mooi!







Maar halverwege het Sprookjesbos kreeg ik toch wel erg last van de koude. Mijn voetjes deden pijn. Zo erg dat ik ervan moest huilen soms.
Dan zijn we ons binnen wat gaan opwarmen. Ik heb daar een dutje gedaan en we hebben lekkere frietjes gesmikkeld. Ik was helemaal herkomen.
Ondertussen was het al donker buiten en het decor was er prachtig. Alles versierd met miljoenen lampjes, kampvuren, vuurwerk,...




En toen was het tijd voor actie. We hebben verschillende attracties gedaan: 'Monsieur Cannibal', de paardemolens, 'Carnival',...



Bij het naar buiten gaan, zijn we het winkeltje nog even gepasserd. Daar heb ik nog een cadeautje gekozen: een lampje en een ballon.

Bij de uitgang van de Efteling waren zilveren acrobaten in de lucht aan het turnen. Dat was zo mooi en een fijne afsluiter voor deze mooie dag.


Het was een SUPER-LEUKE dag in de Efteling en wij gaan zeker nog eens terug. Maar dan bij iets zwoelere temperaturen en hopelijk minder volk.
In de auto waren we beide direkt in dromenland... Lekker aan 't na-genieten....

2 opmerkingen:

  1. O nostalgie, "papier hier" en lange nek! Super!
    Jammer dat het zo koud was he.
    Sleur mama en papa nog maar eens mee in de zomer hoor ;-)

    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe fotookes hebben jullie ook! Wij hebben er zeker van genoten ondanks de koude... geniet nog maar goed na!
    Kaatje & Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!