Pagina's

donderdag 25 december 2008

Kerstmis

Kerstavond hebben we gevierd samen met de familie Sillen. Omdat de familie wat groot wordt, hebben we dit jaar een zaaltje gehuurd. Dat was een meevaller, lekker veel ruimte om te ravotten.
Mijn grote helden 'Laure en Tibo' waren ook van de partij. We hebben fijn samen gespeeld. Maar het hoogtepunt van de avond was toch wel het bezoek van de Kerstman, die vanalles lekkers bij zich had.
Ik ben opgebleven tot middernacht. Even na 12u lag ik in mijn beddeke...




Kerstdag zijn we op het gemakske begonnen: wat langer geslapen en rustig ontbeten. En natuurlijk de pakjes open gedaan (naar dit moment keek ik al zolang uit!). Daarna zijn we de eendjes gaan voederen en een pannenkoekske gaan smikkelen in Bilzen.


's Avonds werden we verwacht bij oma en opa. Maar dit Kerstfeestje begon helaas in mineur. Kaatje was gevallen op 'r hoofdje en dat moest gehecht worden. Ik was er erg van aangedaan en ik had zo te doen met mijn kleinste nichtje. Ik was dan ook erg opgelucht toen nonkel Jochen, tante Katrien terug kwamen met een vrolijke Kaatje. Weer de pakjes open gedaan en lekker gegeten.
Hieronder het bewijs dat Kaatje de val al snel was vergeten en weer de lachebek van anders is...


2 opmerkingen:

  1. Hallo Yane,
    Amai, hebt gij een drukke kerst gehad. Tof dat de Kerstman bij jullie is langsgekomen... Bij ons had 'ie efkes geen tijd meer, dus heb ik maar voor kerstvrouwke gespeeld.
    Tot maandag!!
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai kan jij opblijven tot middernacht! Dat is flink van je hoor!! Dat kunnen wij niet...
    Groeten
    Eva en Ine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!