Pagina's

dinsdag 9 december 2008

Blijven eten...

Vandaag ben ik voor de eerste keer blijven eten in de school.
Mijn mama denkt dat het toch wel goed is meegevallen, want de verhalen klonken erg positief. Op mama's vraag of ik nog eens blijf eten in de school, klonk een luide JA.
Mijn brooddoosje was trouwens helemaal leeg (tot grote verbazing van mama)...
Ik ben wel geen ganse dag gebleven in de school. Mijn mama is mij even na 13uur komen halen in het klasje zodat ik thuis nog een dutje kon doen...

2 opmerkingen:

  1. ja, ik heb je gezien en heb ook aan mama verteld dat ik naar je toe gegaan ben???
    Veel succes nog in de eetzaal Yane, ik zie je daar nog wel.
    Groetjes,
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo hier carine
    dag yane wat ben jij al een flinke,mooie meid geworden hoor heb gelezen dat je zo flink bent in de school en ook in de eetzaal doe zo maar verder dan zijn mama en papa zeker fier op je .
    een dikke knuffel en tot gauw .
    groetjes dada

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!