Pagina's

woensdag 19 maart 2008

Klasje

Kleine kindjes worden groot...
Voormiddag ben ik samen met mijn mama al eens gaan kennismaken met mijn toekomstige klasje en de juff. Eerst vond ik het wel wat vreemd: al die kindjes met hun 'sjakos'. Ja, volgens Yane waren dit géén boekentasjes maar 'sjakosjes'. Tja, als het kind maar een naam heeft. Eens in het klasje ging ik al héél snel uit op verkenning. Vooral de trampoline en het keukentje waren een groot succes.
We hebben ook een rondleiding gehad in de school en ik zag het al helemaal zitten om mijn boterhammetjes daar op te eten in de eetzaal(we zullen zien als het eens zo ver is of ze dan nog zo enthousiast zal zijn...).
Het zal wel allemaal gaan meevallen in de school... Maar eerst nog wat genieten van mijn peuter-tijd bij Heidi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!