Pagina's

zaterdag 8 maart 2008

De ik-ben-twee-en-ik-zeg-neen-fase is aangebroken!

Jawadde, we zitten hier met een koppige peuter-puber in huis die op alle vlakken aan het uittesten is. Ik was al altijd een pittig dametje met karakter. Maar het temperament heeft zijn hoogtepunt bereikt. Ik weiger resoluut mijn warme maaltijd (met uitzondering van frietjes, spaghetti en pasta) en fruit. Een geperst appelsientje wil er nog in. Een banaan lukt enkel nog als ik bijna uitgehongerd ben. Ook op alle andere vlakken probeer ik mijn zinnetje door te drammen...

Maar ik kan ook heel erg lief zijn: kusjes en knuffels uitdelen, mijn mama helpen, popje verzorgen,... en dan zijn we die boze buien snel vergeten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!