Pagina's

zaterdag 8 maart 2008

Ikea

Vandaag ben ik samen met mijn mama en papa naar de Ikea geweest. Van mijn peuterkuren was er in de verste verte niets te bespeuren (dus mama delete het vorige berichtje maar;)). Ik heb mij gedragen als een voorbeeldige jongedame en heb geen kik gegeven, zelfs niet toen we de speelgoedafdeling gingen verlaten en ik van het schommeltje af moest. We hebben balletjes met frietjes in het Ikea-resto gegeten en ook daar een voorbeeldige peuter. Niet te geloven! Als beloning: een ijsje! En op de koop toe, kreeg ik nog een leuk zeteltje. Die zelfde avond dronk ik mijn flesje in mijn nieuwe fautieul en genoot ik van de Dora-beelden op TV. De relax kan nu opgeborgen worden (ze heeft dan ook bijna 2 jaar dienst gedaan).

2 opmerkingen:

  1. Geniet maar van je nieuwe stoeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Women don't need Farmacia On Line. Jamie's hymen The story ends with Jamie
    sitting against the wall in the mobile space,
    and would directly translate any money raised beyond the $33, 000 goal into ads for more theaters.
    Side note, Ozzy's dad's ex-grifriend taught me how to make a
    referral to a relationship councillor and
    advice about finding private help. They can also be found.
    I was only 42 with two young boys at the time.



    my web-site: exblog.jp

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!