Pagina's

zondag 14 februari 2010

Vakantie!!!!!!!

Het eerste weekendje van de vakantie zit er (bijna) op.
Gisteren zij we (papa, mama en ikke) gaan winkelen in Brussel. 's Avonds met ons drietjes een hapje gaan eten en lekker lang mogen opblijven. En tussenin halt gehouden in Zaventem om vliegtuigen te kijken.
Vandaag dan wat langer geslapen en dan naar Leuven. Mijn mama wou graag naar het Stoffenspektakel in de Brabanthal gaan. Papa en ikke zijn ondertussen ene gaan drinken en spelletjes gespeeld.
Morgen moet mama nog een dagje werken en ga ik naar oma. Mijn sneeuwlaarsjes staan al klaar om mee te nemen...

2 opmerkingen:

  1. Amaai jij heb al véél leuke dingen gedaan!
    &morgen ga jij naar je oma; en ik ga daar ook naar toe!
    Ik ga jou zien ;o

    Dikke kus! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JOEPIE!!!!!!!!!

    Oma had mij al gebeld om het te vertellen. Ik was zooooooooo blij!

    Tot morgen he!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!