Pagina's

maandag 15 februari 2010

Een dagje Tibo, Laure en oma

Vandaag werken-dagje voor mama, maar ik hoef niet naar school. Olé!!!
De bedoeling was dat mama mij bij oma zou afzetten alvorens te gaan werken. Maar deze nacht had ik niet zo goed geslapen (last van buikpijn, diarree) en heeft mama mij in mijn bedje laten liggen en zijn Laure en Tibo (dank-je-wel hiervoor) naar mijn thuis gekomen en heb ik lekker kunnen uitslapen.
Dus groot was de verrassing vanmorgen toen niet mama, maar wel Laure en Tibo aan mijn bed stonden. Ik was super-blij!
Dan zijn we samen met de slee naar oma gegaan en hebben we fijn gespeeld, geravot en gekleid. 's Middags pannenkoeken gegeten en dan zijn wij met zijn allen met de slee naar Mémé gegaan en onderweg hadden we dolle pret.
Na haar werk, kwam mama mij ophalen bij oma. Echt blij was ik niet... Ik had gerust nog wat willen spelen met Laure en Tibo...
Maar het was wel een mega-super-toffe dag!
Laure en Tibo: hopelijk tot gauw!






2 opmerkingen:

  1. Zo heeft een beetje ziek zijn ook zijn voordelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heeft ze erg genoten!
    Ben je zelf weer beter?

    Mooie, levendige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!