Pagina's

woensdag 3 februari 2010

Joepie!

'Joepie, is 't vandaag dat tant Sabine mij komt halen?' was het eerste wat ik deze morgen zei toen ik mijn oogjes open deed...
En ja hoor! Omdat oma een paar daagjes op vakantie is, komt t. Sabine mij afhalen aan de school en mag ik er de ganse namiddag blijven totdat mijn mama gedaan heeft met werken.
En ik heb mij echt geamuseerd ginder en we hebben vele leuke dingen gedaan. Eerst zijn we bomma een bezoekje gaan brengen en daar heb ik ook gegeten. Ik vond het zo jammer dat n. Patrick niet mee kon komen naar de school (want die moest werken). Maar daar had t. Sabine een oplossing voor: ik ben n. Patrick gaan afhalen op zijn werk. Dat vond ik een schitterend idee!
En dan hebben we samen geknutseld: een heel cool spokenmasker! En een cake gebakken en van het deeg gesmikkeld.
Wat een toffe namiddag! Bedankt!
En ik kom zeker nog een keertje terug...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!