Pagina's

zaterdag 6 februari 2010

Schoolfeest "In vogelvlucht de wereld rond"

Vandaag was er schoolfeest en de Kimpel was weer tweemaal uitverkocht. Ja, ik heb twee maal moeten optreden...
Bij het eerste optreden zijn tante Katrien, Fien, oma, opa, Nancy en Evelien komen kijken (Bedankt om te komen!).
Na het eerste optreden was ik pas terug thuis om 16u45 en om 17u15 werd ik al terug aan De Kimpel verwacht. Net tijd gehad om even te eten. Maar ik was toen al erg moe. Zelfs in het korte ritje naar De Kimpel in de auto in slaap gevallen en mama heeft mij al slapend aan juf. Kathinka (ik was niet wakker te krijgen) gegeven. De juf. zei dat ik niet perse moest meedoen indien ik te vermoeid zou zijn. Maar toen schoot ik wakker! Niet meedoen? Geen denken aan! Hup, daar ging ik dan voor de tweede keer en deze keer kwamen mama en papa kijken naar mij. "In vogelvlucht de wereld rond"... De juffen hebben er weeral hun werk van gemaakt, want het was weer schitterend! Proficiat voor alle juffen en kleuters!

Ik ging tijdens de wereldreis naar... Brazilie!!!

Toen wij plaats namen op het podium, zag ik mijn mama in de zaal zitten. Toen heb ik een paar keren heel hard geroepen naar haar... Oeps!






Op het einde nog een keer het podium op om het slotlied mee te doen. Maar toen... Toen was mijn kaars echt uit! Ik ben in de auto boeink in slaap gevallen en niet meer wakker geworden. Zelfs niet toen papa mijn pyjama aan deed...

3 opmerkingen:

  1. Ja Yane, ge hebt dat heel goed gedaan!!! Zo met dat rokje gezwierd, seg, wij hebben er echt van genoten...
    Groetjes, van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal puur genieten geweest zijn voor je mama en papa! Hun flinke dochter zo bezig te zien ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet ze er geweldig uit!
    En die foto waar ze ligt te slapen is gewoon mega schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!