Pagina's

dinsdag 17 november 2020

Turi broek

 Ribfluwelen broeken zijn helemaal in deze herfst - winter. Er stond al enige tijd eentje op Yane haar verlanglijst. Toen de winkels nog open waren, paste ze verschillende exemplaren. Maar Yane kon geen vinden die ze mooi vond en nog eens goed zat. Dus schoot moeder in actie, ik beloofde haar om zelf één te naaien. Ons oog viel op de Turi broek (LMV 01 /2020): een broek met brede, cropped pijpen en een hoge taille. Ik naaide voor haar maatje 32. De taille moest ik wat versmallen en aan de lengte een heel stuk toevoegen, maar verder past deze haar prima! De knopensluiting heb ik vervangen door een ritssluiting. Het stofje kocht ik op de markt in Maastricht. Ze heeft haar volgende ribfluwelen broek reeds besteld, dus ik denk dat ze goedgekeurd is....






 


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!