Pagina's

woensdag 11 november 2020

Saga nachthemd

Yane is dol op mooi slaapgerief. Als ze zou mogen, zou ze hele dag rondhangen in haar pyjama. Op haar verlanglijstje stond dan ook een nieuw nachthemd, zoals echte dames. Ze koos uit de webshop van Minerva de meest zachte stof in flannel. Deze stof bestaat uit 100% katoen en kan bovendien gewassen worden op 40°C. De ideale stof dus voor het naaien van slaapgerief. Zagen jullie trouwens de nieuwe website al van Minerva? Met een nooit eerder geziene sewing community, waarvan ik ook deel uitmaak. Je kan mij HIER volgen. 

Als patroon kozen we het Saga nachthemd (La Maison Victor 01/2020). Ik naaide voor Yane maatje 34 aangezien haar voorkeur uitgaat naar een oversized model. Ik heb het nachthemdje wel een flink stuk moeten verlengen. Het oorspronkelijke patroon valt wel heel erg kort. Voila, bij deze een tevreden dochter ;).








5 opmerkingen:

  1. Heel leuk!
    En ze is zo mooi met haar nieuw kapsel.
    De links werken hier wel niet ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heel mooi! Deze staat ook nog op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Hartjes voor de mooie afwerking. En wat is Yane groot geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi! Zoals het is afgebiesd en ook de ruiten lopen zelfs door in de mouwen! Vakwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dochter in zalig nachthemd 💛

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!