Pagina's

zaterdag 23 september 2017

(s)Toffe wijvenweekend Brugge

Afgelopen weekend was ik niet thuis, ik was op naaiweekend in Brugge, samen met ruim 20 andere naaiende dames. Enkele maanden geleden schreef ik mij hiervoor in en vorig weekend was het eindelijk zover. Naaivriendin Daisy ging ook mee, maar voor de rest kende ik niemand. Na het aperitief en lekkere avondmaal was het al meteen duidelijk dat we allemaal op dezelfde golflengte zaten. Want nadat we ons allemaal geïnstalleerd hadden, werd er al meteen gestikt. Ook werden we verwend met een leuke en rijk gevulde goodiebag, dank aan Marieke en de gulle sponsors.
Verder werd er geswapt, stofjes gekocht (stoffenwebshop Framalo kwam op bezoek), patronen geruild, naaitips uitgewisseld, veel gelachen, ... Kortom een zééér geslaagd weekend. Tof om zoveel nieuwe, leuke mensen te leren kennen. Dit weekend is zeker voor herhaling vatbaar, het was super georganiseerd en er is echt aan alles gedacht. Bedankt, Marieke! Er werd uiteraard veel genaaid, heel veel genaaid. Ik ging naar huis met 6 afgewerkte stuks, maar daarover later meer...





Dames, we zijn een toffe bende! Wanneer gaan we terug???




6 opmerkingen:

  1. Wanneer gaan we terug? Volgend weekend als het aan mij ligt! :-)
    Ik heb me ook zalig geamuseerd en vond het heel fijn om jou ook eens in real life te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat zag er leuk en gezellig uit! Ben benieuwd naar de maaksels ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo leuk een heel weekend samen met gelijkgestemden naaien! Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk. Lijkt mij zalig een gans weekend naaien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk. Lijkt mij zalig een gans weekend naaien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn je te ontmoeten in RL ! Ik geniet nog steeds na :) Wat een talentje ben je!
    Hopelijk tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!