Pagina's

maandag 18 september 2017

Een Oona voor Yane

Ook hier is de Oona-jurk een favoriet uit de laatste La Maison Victor. Yane koos een ruitenstofje uit de voorraad. Niet direkt mijn favoriet, maar ze hield vol. En tja, zo nu en dan moet je al eens een toegeving doen, nietwaar...
Ik deed weliswaar enkele aanpassingen: zo liet ik het flapje met de knoop achterwege, ik zette wel een rits in de zijnaad en liet deze doorlopen tot bovenaan de tailleband. Ik verlengde het rokdeel en de knopen voor de bretellen (in de rug) plaatste ik aan de binnenzijde van het rokdeel.

 Patroon: Oona - LMV
Stof: lapjesmarkt Maastricht





4 opmerkingen:

  1. Waauw.
    Tuurlijk is dit een favoriet 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige foto's :-)
    En wat een toeval, ik maakte ook al een Oona, binnenkort op mijn blog, en ik deed helemaal dezelfde aanpassingen!
    Ik ben ook minder een ruitenmadam, maar kan deze wel smaken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!