Pagina's

vrijdag 17 september 2010

Start van het schooljaar

De school is alweer een tweetal weekjes bezig en dat gaat goed. Ik ga graag en ben vol lof over mijn nieuwe juf.
Maar er zijn ook weer een aantal buitenschoolse activieiten herstart. Zo ga ik weer, net als als vorig schooljaar, turnen op woensdag. Maar ook de sessies van 'de BIB leest voor, knutselt en doet nog meer' zijn weer hervat (2 keer per maand, ook op woensdagnamiddag) en daar ga ik ook meestal naar toe.
En eigenlijk zou ik ook graag ballet willen doen. Maar mijn mama vindt het zo wel welletjes. Ik heb dus moeten kiezen: owel turnen ofwel ballet. En het is dus (terug) turnen geworden!

1 opmerking:

  1. Druk, druk,... Zolang het allemaal maar plezant blijft... Enjoy!
    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!