Pagina's

zaterdag 11 september 2010

Mijn eerste zwemles...

... was een succes!
In de heenweg in de auto, werd ik wat onzeker: 'Ik mag toch nog eerst zwembandjes aandoen?' 'Wat als ik pipi moet doen?'...
Maar eens ik de juf. zag, was ik gerustgesteld en was ik op m'n gemak (ook al waren er enkele kindjes aan het huilen).
Ons groepje bestaat (vandaag) uit 5 kindjes: 4 jongens en ikke als enige meisje. Wij begonnen met kennismaking, een spelletje en dan technieken ingeoefend met 2 plankjes en nadien zonder plankjes.
Papa en mama keken ondertussen toe vanuit de cafetaria... We krgen ook al meteen huiswerk mee: elke dag de techniek inoefenen op de grond of op het bed. Volgende week ga ik zeker terug!
... Jammer genoeg geen fotootjes van deze eerste les, wegens fototoestel vergeten...

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!