Pagina's

vrijdag 13 augustus 2010

Op stap met oma en opa...

Hoewel mama niet moest werken vandaag, mocht ik toch naar ginder gaan...
Opa had namelijk een dagje vrijaf genomen om samen met oma en ons (Fien, Kaat en ikke), ons in de watten te leggen.
Dus deze morgen al kwamen ze mij oppikken en pas 's avonds was ik terug thuis.
Het was echt een héle leuke dag!
Terug thuis was het eerste wat ik vertelde: 'We zijn naar twee speeltuinen geweest!'
En het was nog waar ook. Eerst zijn we allemaal samen met de fiets naar Zutendaal gereden en gestopt aan de eerste speeltuin, daarna gaan picknicken om vervolgens door te rijden naar een andere speeltuin... Wat een geluksdag!
Ik heb er zo van genoten!
Bedankt voor de super-leuke dag, oma en opa!











2 opmerkingen:

  1. Dat zag er idd een heel leuke dag uit! Samen met de nichtjes, oma en opa naar de speeltuin en dan samen picknikken...

    Zo'n fietskar is ook wel heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's van een leuke dag! Die laatste foto is zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!