Pagina's

donderdag 19 augustus 2010

Evelien komt spelen...


Vorige week was ik al eens bij Evelien gaan spelen en ik had er mij super geamuseerd. Dus spraken we meteen af dat Evelien ook eens bij mijn thuis zou komen spelen...
En dat was dus vandaag. We konden het weer goed met elkaar vinden. We hebben vooral buiten gespeeld, maar ook met de barbies en de pony's. We hebben ook geknutseld (een kroontje), geverfd en smoutebollen gebakken (en gegeten, uit een zakje).
Een geslaagde en leuke namiddag!!!



4 opmerkingen:

  1. Dat zag er idd een heel leuke namiddag uit!

    Enne... Ik krjg op slag ook zin in smoutebollen! Da's nu iets dat ik nog nooit zelf maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag er weer een plezierige namiddag uit!

    Groetjes,Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Soraya, ik had zo een pakje van Dr Oetker gekocht, een beetje gefoeteld dus.
    Maar die kunnen toch niet tippen aan die kermis hoor! Maar de kindjes waren tevreden en dat is wat telt hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!