Pagina's

maandag 25 mei 2009

Een fijn, lang weekend

Het was een fijn, lang weekend...
Woensdagvoormiddag heb ik mijn mama helpen poetsen en in de namiddag heb ik lekker gepoerd met water en zand. Op donderdag had mijn papa ook vrijaf en zijn we naar de Gelo geweest. Dat is een grote speeltuin waar je ook op autootjes kan rijden en springen op springkastelen. Dan een tukje gedaan en 's avonds was er een feestje bij mijn meter. Ik ben lekker lang mogen opblijven...
(Bedankt Danielle voor de foto's...)




En dan op vrijdag zijn we naar Plopsa Indoor geweest, samen met Nancy en Xander. Het was heel leuk en het viel erg mee qua drukte. We zijn op de autootjes geweest, op de hele grote glijbaan, op de Mega Mindy fietsen, de kikkertjes, de draaimolen, de eendjes,... In de speeltuin gespeeld. De wildere attracties: daar hadden Xander en ik geen zin in. We zijn ook naar de Bumba show gaan kijken...








Zaterdag ben ik even met mama boodschappen gaan doen en voor de rest heb ik de ganse dag buiten gegespeeld: gefietst, op de glijbaan, in de zandbak, op de trampoline en in mijn bootje (gevuld met water).



Zondag en het wordt warm vandaag en ik heb de ganse dag (maar dan ook echt de ganse dag) in mijn zwembadje geploeterd. 's Avonds BBQ met oma, opa, tante Katrien, nonkel Jochen, Fien en Kaat. En tante Anne en Nonkel Luc zijn nog op bezoek geweest. Wat een leuke dag!
(Maar deze morgen om 8uur kon ik echt niet uit mijn bedje... Hoe zou dat toch komen???)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!