Pagina's

zaterdag 31 januari 2009

Pret in Pretland...

Afgelopen dinsdag zijn we samen met alle kleutertjes naar Pretland (grote overdekte speeltuin) in Hasselt geweest. Jaja, kleine meisjes worden groot...

Mijn eerste schoolreisje zit er dus al op. Hoewel mijn mama lang heeft getwijfeld of ze mij zou laten meegaan al dan niet. Uiteindelijk heeft ze mij zelf laten kiezen. En ik wou héél graag mee (hoewel we het weekend ervoor pas in Pretland waren geweest). Ik zag het helemaal zitten en die bewuste dinsdag morgen was ik al erg vroeg wakker. Om 9 uur al vertrokken we met 2 grote bussen richting Hasselt. Mama moest toch even slikken toen ze haar kleine meisje zag vertrekken.
Maar het was blijkbaar een leuke dag en juf. Josee vertelde dat het heel goed was gegaan. Oef! Ik had een tukje op de bus gedaan en zo heb ik toch nog de avond gehaald.


Deze foto hebben we kunnen vinden op de site van een andere juf. Met deze grotere kindjes ziet mijn mama mij wel eens vaker op de speelplaats.

2 opmerkingen:

  1. jij ziet er ook een klein spookje uit hoor Yane, een echt kapoentje of zoals Tibe het zou zeggen ... een filoetje!
    Dat zal wel meid dat je ervan genoten hebt, en ja mama... kleine meisjes worden groot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn ILEM en FIEN de klasgenootjes van mij
    op ILEM ben ik verliefd en FIEN maak altijd leuke vliegers voor me
    TOF Hé YANE IN PRETLAND
    tot morgen
    KOBE xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!