Pagina's

donderdag 1 januari 2009

Oudjaar...

Ja hoor, ook al ben ik nog niet zo groot, toch heb ik al mogen meefeesten van oud naar nieuw! En wij zijn Oudjaar gaan vieren bij onze buren 'Johan, Carina en Kobe'. Het was erg lekker en gezellig. Ik heb de ganse avond kunnen spelen met Kobe...


Ik ben zonder moeite kunnen opblijven tot middernacht (ik had dan ook een flinke middagdut gedaan). Toen zijn we buiten naar het vuurwerk gaan kijken en Kobe en ik hadden ook onze eigen vuurwerkjes. Dat was sjiek!!!

Dan hebben we nog even gespeeld en rond 1u30 lag ik pas in mijn beddeke.
En zo zit 2008 er weeral op! Wij wensen jullie alvast een mooi 2009 toe. Dat alle (kleine maar ook grote) dromen mogen uitkomen...
Van Yane en mijn papa en mama xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!