Pagina's

zaterdag 6 september 2008

Zindelijkheidstraining

Thuis liep ik wel al eens regelmatig zonder pampertje, maar tot nu toe zonder succes. Kaka belandde regelmatig in het potje. Maar een plasje bleef moeilijk...
Totdat ik donderdagmorgen besloot om zonder pamper door het leven te gaan. Ik wou plots geen pamper meer aan. A ja, want mijn mama had verteld dat je met pampertje niet naar school kan gaan... Ik was de hele voormiddag droog, maar namiddag liep het wat fout, een paar natte broekjes. Vrijdagmorgen gestart met 2 natte broekjes, maar daarna de dag doorgekomen zonder ongelukjes.
En vandaag? Geen enkel accidentje. Flinke ikke!!! Ik ben naar Genk geweest met mama zonder pampertje. En zelfs mijn slaappampertjes bleven droog!

...wordt vervolgd...

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!