Pagina's

maandag 1 september 2008

Lactose intolerantie

Mijn mama heeft de kinderarts aan de lijn gehad.
We hebben (eindelijk!) de uitslag van de onderzoekjes. De lactose-adem-test heeft dus uitgewezen dat ik lactose-intolerant ben (dat ik dus allergisch ben aan lactose). Maar dat hadden we eigenlijk wel verwacht...
De kinderarts zei dat er grote kans bestaat (en dat hopen wij dus!!!!) dat het bij mij nog zou kunnen verdwijnen, omdat ik het heb gekregen na een darminfectie en ook omdat ik kleine hoeveelheden lactose wel kan verdragen. Maar het kan lang duren...
Over 2 maanden (net voor ik naar school zal gaan) moet ik terug een afspraak maken bij de KA en dan gaan we bekijken hoe we de schoolsituatie moeten aanpakken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!