Pagina's

maandag 5 april 2010

't Is klaar...

Na enkele weekendjes en avondjes zwoegen is 't af: ons tuinhuisje! Er moet enkel nog een andere deurklink opkomen...
Volledig ontworpen, uitgetekend en gemaakt door mijn papa. Vrijdagavond nog heeft mijn papa de laatste prulletjes aan het huisje afgewerkt en zaterdag heeft papa alles verhuisd. De fietsen, mijn fietsjes, de BBQ, de parasol, de droogmolen, de kruiwagen, de grasmaaier, de ladders, het zand- en tuingerief, het zwembadje,... staan nu in het tuinhuisje en er nog plaats over. Dus er kan gerust nog wat speelgoed voor mij bijgekocht worden... Of een groter zwembad?
Wat een ruimte (terug) in de garage!
Nu het klinkerpadje nog verder leggen, wat gras hier en daar bijzaaien en zorgen voor wat plantjes...










Ik houd niet zo van rommel... Maar mijn papa, die kan er een rommelboeltje van maken als hij aan 't werk is... Gelukkig ruimt hij nadien alles weer netjes op! En ik stond dan aan 't raam (als papa aan 't werk was) en met mijn wijsvingertje in de lucht, beveelde ik: "Flink opruimen, hé papa!!!" En soms... soms zuchtte ik eens "Pfff... wat ne rommel." Tja, van wie zou ik dat hebben...

1 opmerking:

  1. Amai, ziet er fantastisch uit! Veel genot ervan dus hopelijk héél snel mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!