Pagina's

zaterdag 10 april 2010

Fien en Kaat komen spelen...

Vandaag zijn Fien en Kaat bij mijn thuis komen spelen en ik heb mij weer super geamuseerd met hen...
We hebben gepuzzeld, met het vlinderspel en het winkeltje gespeeld, vlindertjes geknutseld, geverfd en gekleurd, maar vooral heel veel buiten gespeeld. Kaatje en Kobe zijn ons ook even gezelschap komen houden... En 's middags frietjes gesmikkeld...
Wat een toffe dag! Kaat en Fien, ik vond het heel leuk dat jullie kwamen spelen!

Morgen zal ook weer een fijne dag worden, want dan... Dan ik ga ik weer zwemmen met papa. Joepie!!!

De allerlaatste foto (van Fien) heb ik zelf gemaakt...







1 opmerking:

  1. Wauwh Yane, bij jouw thuis komen nogal veel vriendinnetjes spelen en al zoveel fijne dingen gedaan in de vakantie, heb ik gelezen. Jij gniet blijkbaar erg van je vakantie. Fijn.
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!