Pagina's

maandag 12 april 2010

Een dagje oma...


Vandaag moest mijn mama werken en mocht ik een dagje naar oma...
Maar het was niet zomaar een dagje hoor... Want Laure, Tibo, Fien en Kaat waren er ook...
Ik keek er erg naar uit om Laure en Tibo nog een keertje te zien. Zo erg dat ik al om 6u15 vanmorgen wakker was. Ik moest maar eens iets missen.
Maar we hebben het naar onze zin gehad mij oma en we hebben Laure en Tibo goed bezig gehouden... Toen mama mij weer kwam ophalen na haar werk, had ik nog geen zin om mee naar huis te gaan. Dus ben ik nog even gebleven totdat Laure en Tibo ook naar huis gingen en hebben zij mij weer thuis afgezet.
Wat een leuke, maar vermoeiende dag (om 19u30 was ik KO in de zetel in slaap gevallen).

Laure en Tibo, ik vond het echt super met jullie! Bedankt en hopelijk tot gauw!!!







1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!