Pagina's

zaterdag 20 maart 2021

Een Turi broek, voor mijzelf deze keer

Omdat de Turi broek (La Maison Victor 01/2021) zo een succes is bij Yane, besloot ik ook eentje voor mijzelf te naaien. Lees: ik begon er in november aan en nu is ze klaar. Het naaien van deze broek verliep niet zonder slag of stoot. Verdergaande op de matentabel kwam ik uit op maat 36. Maar eens de broek in elkaar zat, bleek ze een kar te groot. Ik nam ze wat in. Maar ik was nog steeds niet tevreden en ik voelde mij echt niet goed in deze broek. Ze belandde ergens in een hoekje in mijn naaikamer. Eigenlijk  wel zonde van het stof (gekocht op de markt in Maastricht, zwarte stretch jeans), dacht ik vorige week toen ik ze weer zag liggen. Dus begon ik er volle goede moed aan: ik nam de breedte in de taille nog wat in en stikte de nepen wat dieper in. Nu ben ik best tevreden. Wat denken jullie?






2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!