Pagina's

zaterdag 17 oktober 2020

Mijn Victoria blouse

 Vandaag wil ik jullie graag mijn nieuwe Victoria (Fibre Mood) blouse tonen. Ik hou wel van de romantische stijl van deze top. Ze zijn tegelijkertijd wat preuts, door de hoog gesloten kraag, maar net ook heel erg vrouwelijk. Perfect te combineren met een jeans. In plaats van een broderie stofje koos ik voor een bedrukte viscose stof van Minerva


Deze stof valt soepel en heeft een prachtige kwaliteit. De perfecte combinatie met het patroon. Wat denken jullie?








2 opmerkingen:

  1. Ik vind het kraagje heel mooi, maar de frons op de boezem vind ik teveel; de stof lijkt me er te zwaar voor. Ik vind het stofje ook te druk : ofwel de ruitjes, ofwel de bloemetjes, niet allebei. Misschien dat het patroon beter zou lukken met een erg soepel vallend viscosetje....?
    Onderstaand hemdje vind ik wel perfect, juiste stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blouse! De vorige ook al, veel succes met je verdure maaksels ik vind het steeds inspirerend. groet, Lucie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!